22 Haziran 2012 Cuma

mod:bunalım!! part 2


         

çığlık atmak istiyorum!!saçımı başımı yolup kafamı kanalizasyon çukuruna sokup çıkartmak istiyorum.saatlarce soğuk merdivenlerin üstüne oturup gelene geçene ne var ne bakıyon diyip kavga çıkartmak istiyorum.duvara kafa atıp sabaha kadar niye kanıyo bu lanet olasıca kafam diye ağlamak istiyorum.biyandan elime bi tuvalet kağıdı alıp ağladıktan sonra akan burnumu temizleyip biyandanda etrafımı sümüklü mendillerle doldurmak istiyorum hatta içinde boğulmak istiyorum.birazcık durup dinlenip etrafa mal mal bakıp ve anlık bi iç çekişten sonra yeniden kaldığım depresif halime dönmek istiyorum.bişeyi anlatmaya çalışıpta kelimelerin yetersiz kaldığı anlarda evde ne var ne yok indirip dağıtıp hatta parça pinçik edip sonrada oturup ağlanacak halime gülmek istiyorum.gecenin bi yarısı çıkıp elimde birayla etrafa kusa kusa yolda yürümek istiyorum.yatağın altına girip günlerce,haftalarca hatta aylarca çıkmak istemiyorum.oturduğum yerde bok çuvalı gibi yığılıp ölece kalakalmak istiyorum.ağzımı bantlıyıp ömür boyu konuşmamak istiyorum.hayatın ters aktığı başka diyarlara alıp başımı gitmek istiyorum. şu dünyada tek kalıp en büyük kazığı kendi ellerimle çakmak istiyorum.bombok yaşam tarzımı daha çekici hale getirmeye çalışan o elleri kırmak istiyorum..!!hayatın bana oynadığı oyunu bozup daha beterini ben oynamak istiyorum.yerin bin kat dibine girip lağam fareleriyle yaşlanmak istiyorum.hayatıma burnunu sokanlara sananeeeee olum kendine bak ilk önce sen demek istiyorum.zil zurna sarhoş olup ertesi günün sersemliğini üstüme giymeden beni gecelikte olsa avutmayı başaran içkilere son bi güzellik yapmak istiyorum...

2 yorum:

Çiğdem Güllü dedi ki...

neden siyah çorabım yok diye ağlamak istiyorsun ;)

rufus dedi ki...

ahaha:)siyah çorap devri kapandı daha büyük oynuyorum:P