1 Temmuz 2012 Pazar

gamsız hayat

allahım diyorum bazen şu dünyada ne gamsız insanlar.aman beni öle kullarından etme eğleme.nesee tatil planlarım tek bir kişinin laflarına bağlı.hakikaten sinir bozucu beklemek.ben bian önce burdan kaçma planları yaparken bunuda görürken ne kadar umursamaz olabiliyolar.zaten anneminde haberi yok gidiceğimden oldukça büyük bi yük üstümde yeterincede gerginim sinirliyim agresifim.bide bunlar üstüne eklenince daha bi çekilmez oluyorum.en yakın arkadaşıma bile posta koydum o safhadayım şuan.canlı bomba gibi etrafta geziniyorum birine patlamadan işlerin yoluna girmesini umuyorum yoksa durum oldukça vahim gözüküyo.ah bide tınlansam takılsam bide bu moda oldu millette bi havalar bi tripler anlayamadım.ihtiyacın yoksa bana hayatında çıkarabilirsin buyur yolu gösteriyim kardeşim.ama bana bir gelene de yüz giderim orası ayrı bi konu.nese ortada bir sürü insan haber beklerken sorulan soruların yanıtı olarak kendisinden 'inan bunları bende bilmek isterdim cevabını bilmediğim soruları soruyorsun bana ya!' diye karşılık almak gerçekten çok acı.halbuki ben sana bilsem bunları sormam ayrıcada o senin hayatın sen bilmezsen ebemmi bilicek.



valla billa kan beynime fışkırmış durumda.buraya yazdıkça daha bi sinir katsayım artıyo her yazdığım kelimede daha fena gıcık oluyorum.hayatınızın değişmesi için tek bi insanın ağzına bakmanız kadar beter bişey yok.yarın arkadaşlarımla plan yapıcam güya ama ortada ne fol var ne de yumurta..ben bekleye bekleye ya çürürüm bu gidişle ya da verem olup yataklara düşerim,millette bu rahatlıkla zevkini sefasını sürsün bir ömür boyu.amen.


 

 

2 yorum:

Çiğdem Güllü dedi ki...

demek ki ne yapıyormuşuz sinir bozana yol veriyormuşuz

rufus dedi ki...

kesinlikle bebişşş yolları açık olsun